Wednesday, May 5, 2010

فیلد طراحی دارو

بچه که بودم ... آقا دکترا و مخصوصا خانم دکترا رو خیلی دوس میداشتم ... البت همچنان نسخه بزرگسالی این حس وجود دارد ... ولی همیشه در کنار این حس احساس میکردم که شغل کثیفیه ... خون و چرک و مریض و ممممم ... بگذریم ... خلاصه اصلا طرف رشته تجربی و دکتری و غیره نرفتم و از کنارش هم رد نشدم ... از این طرف هم همیشه احساس میکردم که این  فیلد مهندسی ما هیچ درد اساسی از این جامعه شبه بشری رو حل نمیکنه ... از این هم بگذریم

این روزها ... این اساتید عزیز ما اشاره کردن که بدک نیست که سکان تحقیقات  رو یه کم بچرخونیم سمت ... فیلد طراحی دارو ... البت اجباری نیست و به من یه فرصت یک هفته ای دادن که نظرم رو بگم ... ماهم شروع کردیم به خوندن مقالات دارو ... به این فیلد جدید حس خوبی دارم چون همون حس مفید بودن رو بیشتر به من میده ... از طرفی این ریسک هست که اگر همون فیلد قبلی رو ادامه بدم ... تعداد مقالاتم و فقط تعداد مقالاتم بیشتر باشه

تا ببینیم یار که را خواهد و میلش به که باشد



2 comments:

  1. من هم دقيقاً به همين دليل اومدم تو اين وادی حسين.
    خدا کنه فقط آخرش خسرالدنيا والاخره نشيم.
    :D

    ReplyDelete
  2. آره میثاق ... دل خوشی من فقط به همین جمله الاعمال بالنیات هست

    ReplyDelete

Followers