Monday, October 24, 2011

خاطرات ساده ... با زبون خوش برو بیرون


سال سوم دکترا تموم شده و دارم وارد سال چهارم میشم
سعی میکنم به همه گزینه ها فکر کنم ... بازگشت به وطن ... ادامه تحصیل در شهر ایده آل خودم (لایدن-هلند) ... ادامه تحصیل در خارج از هلند و ایران

با استاد راهنما و رییس دانشکده صحبت کردم ... هر دو متفق القولند که برو بیرون ... یوست میگه که اگر همین جا فوق دکترا بخونی, ممکنه توی ۲ سال سود کنی ... ولی صد در صد در دراز مدت از لحاظ آکادمیکی برات نمره منفی حساب میشه ... خلاصه اصلا و ابدا بهت توصیه نمیکنم که دوران فوق دکترا رو با همون تیم دکترا و در همون دپارتمان دکترا بخونی ... برو بیرون ...برو آمریکا ... برو کانادا ... با زبون خوش از هلند برو بیرون




2 comments:

  1. آقا یوست آدم خفنیه، به حرفش گوش کن

    ReplyDelete
  2. کارگر اخراجیOctober 26, 2011 at 12:09 PM

    امون از دست دلایل غیرآکادمیک
    :)

    ReplyDelete

Followers