Sunday, March 7, 2010

اضاف؟

هفته دیگه دارم میرم آلمان ... من و تاین هر کاری کردیم که این استاد رو بپیچونیم نشد ... آخرش قرار شد که به جای یک هفته ... تنها دو روز بمونیم ... رک و روراست بهش گفتم که من یه هفته توی کنفرانسی با این همه تنوع موضوع بمونم ... خوابم میگیره ... استاد ...فیکیر کنم ... با لهجه ترچی ... :) ... از این صراحت لهجه من خوشش اومد و چند تا اقرار در مورد خودش کرد که در روزای عادی از این کارا نمیکرد ... بگذریم

این پاراگراف رو نوشتم و بعد پاک کردم و حالا هم تبدیل به کامنت شده ....
// شرع کامنت  // لابد باید منتظر بمونم که یکی بپرسه چه کشورهایی رو رفتی و من خیلی شیک آلمان رو هم به قبلیا اضاف کنم ... ولی چیزی که حقیقت داره ... وقتی برای کنفرانس یا کارای اکادمیک عازم یه کشور میشین ... اصولا نمیشه گفت که اون کشور رو رفتین ... به نظرم باید با فکر راحت ...  در حالی که دستتون به قول کوولاه قرمزی تو جیفاتونه ... توی خیابونای اون شهر قدم بزنید و لذت ببرید و  سعی کنید که از اون شهر یه شخصیت انسانی بسازید ...هر موقع اون شخصیت رو ساختین .... اون وقت میشه به اون لیسته اسم اون شهر رو اضاف کرد ...پایان کامنت

از این تاین هم باید بیشتر بگم ... یه پسر هلندی که  احساس میکنم به صورت بسیار خوبی جهان بینیش برای زندگی با جهان بینی من منطبقه ... البت باید یه کم تفاوتای فرهنگ شرق و غرب رو درنظر بگیریم ... یه اصل مهمش اینه که هوا از یه حدی بهتر باشه ... یا از یه حدی بدتر باشه ... کار و درس و موارد سطح دوم باید تعطیل بشه ... تو دراز مدت جواب میده ... 
بگذریم ...
حال همه شما چطوره؟

3 comments:

  1. دقيقاً همينه
    خيلی با اين ايده حال کردم
    حرف منم دقيقاً همينه هميشه:
    "هوا از یه حدی بهتر باشه ... یا از یه حدی بدتر باشه ... کار و درس و موارد سطح دوم باید تعطیل بشه"
    خدا بود اين ايده.

    کی ميری ايران جيگر طلا؟

    ReplyDelete
  2. کارگراخراجیMarch 8, 2010 at 10:54 PM

    سلام عزیز بابا ... ان شااله اوایل سال نو ... وطنم
    تو چطوری؟خووووش میگذره؟
    :D

    ReplyDelete
  3. ما هم خوبيم.
    سرمون به تهمون داره پنالتی ميزنه از بدبختی و بيچارگی.
    ولی همواره چاکرتيم.

    ReplyDelete

Followers