Sunday, July 26, 2009

اخبار

اگر یکی از من بخواد ...  اخبار مهمی که در ۲۶ سال شنیدم رو بگم ... شک ندارم دو خبر بالاتر از خبرهای دیگس ... امروز چند فلسطینی در نوار غزه فلان شدن ... امروز چند دستگاه ماشین در جاده ... فلان شدن ... تا حدی که بعد از مدتی ... واقعا احساس تاثر نمیکردم ... اینگار قسمتی از زندگی من شنیدن این اخباره ...فکر کنم باید چند تا خبر دیگه هم با تلفظ شاغلام پیروانی اضاف کنم ... امروز  ... عزیزی ... جوانی ... پرپر شد ... امروز هواپیمایی در راه فلان شد

در مورد رفتن ادما به دیار باقی ... ساده ترین نگاه متوجه فرد رفته است ... من به عنوان کسی که در جریان رفتن چند عزیز نزدیک به اون دیاربودم ... میتونم بگم ...بسته به ضریب نفوذی اون فرد ... ممکنه تعداد زیادی از آدمای اطراف او هم ... وارد فضای مجازی باقی بشوند ... شک نکنید ... از خونواده شروع کنید ... با فامیلای درجه اول ادامه بدید ... تا به بقیه برسید ... خونواده اون فرد ... دیگه زندگی عادی رو تجربه نخواهند کرد





 ...
...    
 

No comments:

Post a Comment

Followers